Motorola Atrix CyanogenMod 7.2 Rom Ekran Görüntüleri ve İndirme

Tarih: 05:58 Kategori: , Yorum: Yorum Yap

Dünya üzerinde en çok kullanılan düzenlenmiş (custom) ROM'dur.
Google'ın verdiği kaynak kodlar üzerinde, sade bir şekilde oluşturulmuştur.
Sadelik, hız ve performans isteyenler için birebirdir. Android 2.3.x üzerine kuruludur.


» Özellikler

- Android 2.3.7 üzerine kuruludur.
- Türkçe dil desteği vardır.
- Her şey çalışmaktadır. (Parmakizi okuyucu da dahil)
- Normalde 2 parmağı algılayan cihaz, 5 parmak algılayacak hâle getirilmiştir.
- Kablosuz (Wi-fi) bulma alanı genişlemiştir.
- Diğer CM özellikleri



» Önizlemeler

cm7-1 cm7-2 cm7-3 cm7-4



» İndir

cyanogenmod resmi sitelerinden güncel sürümleri indirebilirsiniz..
atrixin model adı adı 'olympus'tur.


http://download.cyanogenmod.com/

alternatif RC1 sürüm==> www.mediafire.com/download.php?soqnc9d3d1dy8i5

gaaps (Google Uygulamaları)==> www.mediafire.com/download.php?os1db98e6s48t7a



Ekran Görüntüleri 
Motorola Atrix CM7.2 RC1 Sürümü Ekran Görüntüleri %100 bana Aittir.













Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Evet denedim fakat Video performansı ve Pil seviyesi düşük olduğu için İCS ye geçemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bir site. Burak bey zar zor para biriktirip ilk android telefon atrix aldım size sorularım olacaktı mail adresim ceyhunnuhyec@gmail.com bana bir mail atabilir misiniz size sormam gerekenler var. İlginize çok teşekkür ederim ... siteniz harika çok bilgilendirici... sağolun...

      Sil
  2. meraba bende atrix telefonumu yeni aldım fakat rehberim sürekli donuyor bu yüzden sms de alamıyorum, rehberimi yedekledim motoblur hesabına senk. yaptım olmadı gmail hesabım üzerinden calıştırmaya calıştım olmadı 128 kb. sim kartımı 64 kb ile degiştirdim yine olmadı donmaya devam ettim.. acaba varmıdır çözümü yoksa telefon bozukmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum aynı sorun bende de var ne yaptın çözüm olarak bende yeni aldım 3 gün oldu. sorun neymiş.

      Sil
  3. arkadaşlar telefonun rehberinin donma sorunu ilk kullanımda sim karttan kopyalanan numaraları 70-80 kez kaydetmesinden kaynaklanıyor. bir kişiye girip baktığınızda görürsünüz zaten bir kişinin numarası onlarca kez eklenmiştir. gmaile rehberi yedekleyip ordan aynı olanları sil gibi bir seçenek vardı onu yapıp tekrar telefona yükleyin. bende de olmuştu çözdüm.

    YanıtlaSil
  4. telefonda donma sorunu yaşayan arkadaşlar motoblur u kaldırın sorun düzelecektir.

    YanıtlaSil
  5. Kesin çözüm: telefonu fabrika ayarlarına döndürün,ilk kurulumda motoblur hesabını atlayın,google hesabınızı aktif edin,rehber icin kişiler-menu-içe.dışa aktar-simkart secin ve hesap olarakta sadece google kullanın.daha sonra motoblur u kurabilirsiniz,fakat kurduktan sonra görüntüleme seceneklerinde asla motoblur işaretli olmasın.hepsibukadar takılma donmaya son..

    YanıtlaSil
  6. peki nasıl yükleyeceğimizi anlata blirmisiniz ve kaç dakika sürüyor

    YanıtlaSil
  7. Amazing feature.
    www.telesepetim.com/

    YanıtlaSil
  8. Bu siteye il defa girdim. Dün Huawei G301 aldım. telefonuma bu Custom ROM'u nasıl yükleyebilirim. Ben Aydın - Kuşadasındayım ve burada maalesef kimse bu işleri bilmiyor.
    Buradaki telefoncular sadece Samsung tamir ediyorlar ve bol bol Telefon aksesuarı satıyorlar. Yardım edebilecek bir Gentleman var mı ?
    E.özkan
    bunakkaptan@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhaba sesle arama özelliği çalışmıyor çözüm bulan varmı

    YanıtlaSil