Motorola Atrix MokeeOS ROM

Tarih: 05:35 Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Motorola Atrix için geliştirilmiş, arayüz ve stabiletisiyle öne çıkıyor. Mokee OS CM7 alt yapısını ve Miui arayüzünü kullanıyor. Romda kısa yollar butonlar diğer romlara göre oldukça değişik. Rom üzerinde CM7 themelarını da rahatça çalıştırabilirsiniz. Mokee OS romun dokunma hassiyeti o kadar iyi ki arayüz resmen akıyor elinizin altında romun özelliklerine gelirsek CM7 de bulunan tüm özellikler dahil tek eksiği Webtop ve İngilizce olması Morelocal uygulaması ile kolayca türkçeleştirebilirsiniz.

Ekran görüntüleri

İndirme Linkleri

Download v1.10.436

MokeeOS-v1.10.436


Download v1.10.412
mokeeos-v1.10.412

Mokeeos-v1.10.412 multilang


Download Mokee Themes



Yükleme Nasıl Yapılır ?
- Yükleme dosyasını telefon hafızasına veya SD karta atınız.
- Telefonu Ses açma + Power butonuna basarak açınız
- Recovery Modda Wipe Date/Cahce Dalvik işlemlerini yapınız.
- İnstal From Zip seçeneğinden Yükleme dosyasını bulup yükleyiniz.

Kaynak
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. romun nasıl yüklenmesi konusunda birşeyler paylaşacak mısınız acaba. kolay gelsin iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkürler
      Romun nasıl yüklendiği eklendi
      İyi günler

      Sil
  2. Merhaba ne yaptıysam bu romu yükleyemedim lütfen ne yapmam gerektiğini ayrıntılı anlatabilirmisiniz. telefonu pete's root ile rootladım açma kapama tuşu ve ses alma ile giriyorum ve android recovery ye giriyorum android simgesi ve ! ünlem işareti çıkıyor? rsd ile yüklemek istediğimde hatalı kod veriyor ne yapmalıyım veya nerede yanlış yapıyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Hocam
      Büyük ihtimal CWM Recovery de sorun var kurduğunuza emin olun. Eğer yüklü ise son sürümünü yükleyiniz.

      Sil
  3. hakkaten nasıl kuruluyo açarken ikisinede basıyorum olmuyor normal açılıyor

    YanıtlaSil