Yeni Atrix Alanlar İçin İternet Ayarları

Tarih: 00:59 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Bende bir atrix kullanıcısı olarak telefonumu ilk aldığımda internete girememiştim.Normalde sim kartı taktığımızda şebeke tarafından internet ayarlarını kaydetmem için mesaj gelmesi gerekirdi fakat gelmedi.

Araştırmalarım sonucu şu şekilde halledebilirsiniz sorununuzu

1.Ayarlar
2.Kablosuz Özelliği ve Ağlar
3.Mobil Ağlar
4.Erişim Noktası Adları
5.Menü tuşu Yeni APN ekle

Ad: Vodafone Internet
APN: internet
Kullanıcı adı: Vodafone
Şifre: Vodafone

Diğer şebekeler için hangi şebeke ise onun ismini yazıyoruz
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. apn ekle kısmını bir türlü getiremedim yeni ekle diye bir şey gelmiyor? Yanlış yaptığım ne olabilir acaba?

    YanıtlaSil
  2. telefonun sağ alt köşesinde bulunan menu tuşuna bastığınızda üzerinde + işareti olan yeniAPN menüsü çıkması gerekiyor.Tabiki telefonunuz motorola atrix ise yazdığım ayarlar atrixe göredir.

    YanıtlaSil
  3. pardon sol alt köşede dicektim

    YanıtlaSil
  4. sms ayarlarını nasıl yüklüyoruz bende sms gönderemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bndede aynı sorun var sen durumu çözebildin mi?

      Sil
  5. avea kullanıyorum bir türlü ayarlkarı başaramadım yardım

    YanıtlaSil
  6. kardeşim ALLAH senden razı olsun vodafone kullanıyorum .işe yaradı

    YanıtlaSil
  7. sayın muhammet bey bende bir atrix kullanıcısıyım telefonum modemimi görmüyor ilk zamanlar görüyordu telefonu fabrika ayarlarına çektim. Ondan sonra bir daha görmedi modem ayarlarını (wpa-wpa2 şifresiz vs.vs) kurcaladım ama bir türlü yapamadım . Telefonda ne gibi bi ayar yapmam gerekir yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  8. Vodofon internetim var kota hemen doluyor tlfonum motorola atrix 24 saat internet açık oluyor.sormak istediğim .internete girmediğim zamanlar.interneti nasıl nerden kapata bilirim.çok baktım bulamadım.yardımlarınızı bekler şimdiden tşk ederim.

    YanıtlaSil