Motorola atrix Google playdan indirme sorunu çözümü

Tarih: 08:16 Kategori: Yorum: Yorum Yap
      Arkadaşla bu gün bir arkadaşın telefonunda şöyle bir sorunla karşılaştık.Google playe giriyoruz bir uygulama indireceğiz indir diyoruz "kablosuz ağ bekleniyor" şeklinde bir uyarı aldık.Ama uygulamayı indirmiyor.

      Ne denediysek olmadı en sonunda yoğun araştırmalarımız sonucunda, arkadaş farkında olmadan Ayarlar>Pil ve Veri yonetimi>Veri tasarrufunu aktif etmiş.Ordaki tiki kaldırdıktan sonra sorunumuz düzeldi belki aynı sorunu yaşayanlar vardır diye yazma gereği duydum.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. SLM ben avea sınırsız internet pakatine sahip atrix kullanıcısıyım ve XP model masaüstü bilgisayarımdan telefonumu modem olarak kullanarak internete giremiyorum yardımlarınız rica olunur.

    YanıtlaSil
  3. çok çok ama çokk teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkur ederim...

    YanıtlaSil
  5. motorola atrix kullanıcısıyım daha önce yüklediğim mp3 ü zil sesi olarak atamıştım ve hala o zil sesini kullanıyorum faka şimdi yeni zil sesi atayamıyorum dosya yöneticisinden girip sarkıya basılı tutuyorum zilsesi ata menüsü çıkmıyor eskiden çıkıyordu aynısı tunewikide de olmuyor bilmeden birşeylerimi kapattım acaba cevap verirseniz sevinirim ilginiz için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. motorola atrix kullanıcısıyım daha önce yüklediğim mp3 ü zil sesi olarak atamıştım ve hala o zil sesini kullanıyorum faka şimdi yeni zil sesi atayamıyorum dosya yöneticisinden girip sarkıya basılı tutuyorum zilsesi ata menüsü çıkmıyor eskiden çıkıyordu aynısı tunewikide de olmuyor bilmeden birşeylerimi kapattım acaba cevap verirseniz sevinirim ilginiz için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Bilgi paylaşımı negüzel birşey. Mesela şu an sinir hastası olmak üzereydım çokşukur paylaşan arkadaş sayesinde kurtuldum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil