Android Mega Cloud ile Dosyalarınızı Saklayın 50 GB Alan Ücretsiz

Tarih: 09:07 Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Android için Mega Cloud uygulamasını sizleri için paylaşmakta uygun gördüm. Motorola Atrix inizdeki dosyalarınızı, Android Play den Mega Cloud uygulamasını indirerek ve kullanıcı hesabı açarak içerisine kolayca atabilirsiniz. Dilerseniz bilgisayarınızdan veya diğer cihazlarınızdan da bu dosyalara kolaylıkla ulaşabilirsiniz. 




İsterseniz hemen uygulamaya ulaşabileceğiniz linki vereyim: Buradan Ulaşabilirsiniz.

Dosyalarınıza bilgisayar ortamından ulaşmak içinde şu adresi kullanabilirsiniz.

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. motorola atrix kullanıcısıyım daha önce yüklediğim mp3 ü zil sesi olarak atamıştım ve hala o zil sesini kullanıyorum faka şimdi yeni zil sesi atayamıyorum dosya yöneticisinden girip sarkıya basılı tutuyorum zilsesi ata menüsü çıkmıyor eskiden çıkıyordu aynısı tunewikide de olmuyor bilmeden birşeylerimi kapattım acaba cevap verirseniz sevinirim ilginiz için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. My friend advised me to use a cool free keylogger https://9spyapps.com/best-hidden-keylogger-android/ . Sometimes I'm spying on my younger brother. Because he was in school and sometimes he skips lessons. It seems to be nothing wrong. But my mother is very concerned this fact. And I decided that the surveillance covert surveillance is a good way to find out the cause of absenteeism

    YanıtlaSil