Tema Editleme Sona Eriyor

Tarih: 03:15 Kategori: Yorum: Yorum Yap
Merhaba arkadaşlar uzun süredir bildiğiniz gibi temada değişiklikler yapıyordum. İlk olarak sitede sosaylblogv1 temasını kullanıyordum. Daha sonra yeni bir tema editlemeye karar verdim. Yaklaşık 1 hafta süren bir zamanımı aldı. Tema editlerken bana yardım eden Yunus Emre Çelik ve ByFuji' ye çok teşekkür ediyorum. Onlar olmasaydı belki bu tema bu kadar güzel olmazdı.

Bundan sonra temada pek fazla değişiklik yapmayacağım belki ileride ufak tefek eklentiler ekleyebilirim. Gelecek günlerde sipsiv1 veya baharatv1 wordpress temasını blogger çevirip yayınlamayı veya kullanmayı düşünüyorum. Şu an ki temamın seo puanı 88 google hız puanı 91. Temayı asla satmayacağım. Sizler için özel temalar yapıp yayınlayacağım. Takipte kalın :)
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder