Motorola Artix Destek

Tarih: 04:29 Kategori: , Yorum: Yorum Yap
Motorola Artix Cihaznızla İlgili Soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Öncelikle site hayırlı olsun. Motorola Atrix için böyle girşimler görmek çok güzel. Benim bir kaç sorum olacaktı. Cevaplarsanız Sevinirim

    1- Cwm yükledikten sonra ilk işiniz daha sonra bir sorun çıkarsa yüklemek için orjinal romu yedek almak olsun diye bir şey duydum. Bunu nasıl yapacağız?

    2- Bootloader unlock işlemi için verdiğiniz linte şöyle bir şey var " Bootlader unlock


    Komut vermek için gerekli olan dosyayı bilgisayarınıza indirin ,

    IHOP_Bell.rar
    Bu dosyayı Att 4g modeli için kullanmayınız

    Bu dosyayı RSD Lite ile flashlayın."

    Buradaki "Bu dosyayı RSD Lite ile flashlayın" kısmını biraz açabilir misiniz?

    3-Telefona herhangi bir custom rom yüklediğimi varsayarsak, orjinal romda çalıştırdığım oyunları bu custom romda da oynayabilecek miyim? Bahsettiğim küçük oyunlar değil. Mesela; 9MM, Modern Combat 3, Adventures of Tintin, Shadow Gun vs

    3- Yine custom rom yükledim diyelim. İlerde Motoroloa Atrix için ICS güncellemesi çıktığında ben bu güncellemeyi alabilecek miyim ? Alabileceksem neler yapmam gerekiyor.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. 1- CWM Menusunden Backup Seçeneğine tıklayın
    2- RSD dosya uzantısı bu uzantıyı açmak içinde RSD Lİte programı kullanılır
    3- Hepsi sorunsuz çalışır Custom Romda daha stabil çalışırlar
    4- Alabilirsin fakat orjinal roma İCS gelir
    Eski Roma Dönmek için ise CWM den Eski Romu Yükleyerek Dönersiniz ve İCS güncellemelerini yapar kullanırsınız

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben yeni motorola atrix aldım birkaç sorunum var acaba herkezde oluyomu Bataryası çok çabuk bitiyor,kablosuz modemim yanında olmasına ragmen 1 diş 2 diş çekiyo,şebeke de aynı az çekiyo en dandik telefon bile full ,3G sinyali almıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batarya sorunu ileride düzelir. Ekran ayarını oto ya alınız. İnternet açıksa kullanmadık sürece kapatınız. Mobil Data ayarlarından 3G yi kontrol ediniz.
      İyi Günler..

      Sil
  4. Merhaba ne yaptıysam Motorola Atrix MokeeOS ROM yükleyemedim lütfen ne yapmam gerektiğini ayrıntılı anlatabilirmisiniz. Telefonu pete's root ile rootladım açma kapama tuşu ve ses alma ile giriyorum ve android recovery ye giriyorum android simgesi ve (!) ünlem işareti çıkıyor? Orada takılıp kalıyor ilerleme yok. RSD ile yüklemek istediğimde hatalı kod veriyor ne yapmalıyım veya nerede yanlış yapıyorum? Benim gibi oldukça acemi birisi için rom yüklemeyi anlatabilecek bir arkadaşımız varmı? Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rom ile sorunlarınızı http://motomodtr.forumcommunity.net/?t=50904365 dan iletebilirsiniz. İyi Günler

      Sil
  5. Merhaba
    Benim wireless problemim var. evimdeki internetten problemsiz bir şekilde internete bağlanırken, dışarıdaki ağlara bağlanırken bağlanamıyorum. İnternette araştırdığımda android ile ilgili wireless sorunlarında modemin, şifre karakterlerinin, şifreleme yöntemlerini vs. değiştirilmesinden bahsediliyor hep. İyi de ben dışarıda bağlanamadığım bir internetin ayarlaını nasıl değiştirebilirim ki. İlgili geliyor wireless şifresini istiyorsun bağlan diyorsun bağlanamıyorsun.
    Bu durum ile ilgili statik Ip denemesi de yaptım, ama bu sefer evdeki internetten oluyorum.
    Bunun için yapılması gereken bir şeyler var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sorun genelde yaşanıyor. Modeminiz ile alakalı bir sorun olabilir. Eğer değil ise şifrelemyi değiştirebilirsiniz.

      Sil
  6. Benim sorunum şu,motoblur hesabı kurdum.sosyal ağ widgetinde facebook ekleyemiyorum.Sunucu hatası veriyor.Yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet ayarlarınızı gözden geçirmenizi önerebilirim. Olmazsa cihazı sıfırlayıp tekrar deneyebilirsiniz.

      Sil
  7. Birde rss haber adres girsemde şu an hazır değil diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorundan kaynaklanıyor. İnternet ayarlarınızı gözden geçirmenizi önerebilirim. Olmazsa cihazı sıfırlayıp tekrar deneyebilirsiniz.

      Sil
  8. merhaba.lütfen bana yardım edin.motorola atrix kullanıyorum ve çok memnunum. 6 ay aradon sonra telefon durduk yere kapanıyor.power tuşuna basıp açıyorum işlem yaparken sorun yok ama tuş kilidi kapattıkdan sonra tel kapanıyor.telefonu böyle 2 hafta falan kullandım.yazılımsal sorundur diye ilkkez yeni bir rom CM7.2-RC1 romumunu yükledim.aynı sorun yine devam etti.telefonu garantiye göndermem gerek o nedenele orjinal romunu yuklemek istedim ama olmuyor
    power ve ses kapa tuşları ile o siyah ekrana geliyorum android recovery bölümüne gelip ses açma tuşu ile seçiyorum ekranda entering android recovery mode yazıp oyle kalıyor.dakıkalarca bekledığım saatlerce bekledığım oldu yok.pili çıkarıyorum tekrar takıp deiyorum yıne aynı.diğer bölümleri seçeyim dedim fastboot,nvflash,bp hw bypass rsd falan onlarda da aynı sorun.tel oyle kalıyor.ama telefon normal çalışıyor sorun yok.
    bana yardımcı olun lütfen yardımlarını beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazınız büyük ihtimal ile teknik bir sorun yaşıyorsunuz. Cihaza reset atmayı deneyin. Eğer olmazsa farklı romlar deneyin. Olmazsa cihazını garantisi varsa gönderin fakar Unlock ise yetkili bir teknik servise verebilirsiniz.

      Sil
  9. bir müslüman evladı sorunuma yardımcı olmayacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam kusura bakmayın okuduğum için dersler fln var. Sürekli bakamıyorum. Özür Dilerim...

      Sil
  10. benim hattım avea sms ayarları aveada bulunmuyor.mesaj gönderemiyorum.avea müşteri hizmetlerini aradım.çözülmedi.yardımcı olurmusun.tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bende de yaşandı hattım aveaydı müşteri hizmetlerini aradım avea ve mms ayarlarını gönderdiler bende hattımı değiştirip vodafone yaptım ve sorun ortadan kalktı

      Sil
  11. sorun orda zaten.rom atamıyorum.android recovery ve diğer bölümler olsun hiç aktıf olmuyolar.reset atttım nafile

    YanıtlaSil
  12. telefonun kilidini desen yaptım anacak arkadaşın biri desenleri bir çok kere yanlış girmiş. şimdi telefon benden e-posta ve şifre istiyor, g-mail hesabımı giriyorum anacak yanlış diyor ama bilgisayarda girdiğimde g-mail hesabıma ulaşabiliyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  13. 2 gundur ibb cep trafik uygulamasi calismiyor. Sebebi Ne olabilir acaba? Ayni telefondan ofisteki arkadasimda var, onun telefonu uygulamayi calistiriyor ama benim tlefon calistirmiyor. Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama ile ilgili sorunları biz çözemeyiz. İBB Cep Trafik uygulamasının Google Play sayfasından bu sorunları bildirerek Developerları yönlendirebilirsiniz.

      Saygılar...

      Sil
  14. teoman hacıoğlunun sorunu aynen bende de var. telefonum kendi kendine kapanıyor. reset değil tamamen kapanmış oluyor. Ancak telefon normal kullanımda bir problemi yok. tuş kilidine bastıktan sonra kendi kendine kapandığı oluyor. Donanımsal bir sorun olsa telefonu kullanırken de kapanması lazım diye düşünüyorum. Hiç bir şekilde telefon kullanımdayken kapanmıyor ancak tuş kilidine bastıktan sonra kapanmış oluyor. başka romlar da denedim ancak bir türlü çözüm bulamadım. fikri olan var mı bu konuda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba aynı sorun bendede var.Yardım pls.

      Sil
    2. ne yaptınız arkadaşlar çözdünüz mü sorunu bende de aynı sorun var

      Sil
  15. merhabalar. yeni atrix kullanıcısıyım sorunum indirdiğim müzikler müzik playerde çalmıyor. bir de zaten kendi müzik çalarını beğenmediğim için winamp kullanıyorum. indirdiğim programda mı sorun var. hangi programları önerirsiniz müzik dinlemek ve indirmek için. yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür sorunlar yaşanabilir. Bunun için Google Play'den veya warez olarak bir alternatif müzik çalar uygulaması ile bu sorunun üstesinden gelebilirsiniz. Tavsiye olarak ise size ''PowerAmp veya '' Pro Player'' tavsiye edebilirim.

      Saygılar...

      Sil
  16. Merhabalar. Motorola atrix kullanıcısıyım. Cihaz şarjdayken batarya boş gösterip kapandı daha sonra da hiçbir şekilde açılmadı. Usb ile pcye bağladığımda sadece yeşil ışık yanıyo. Normal olarak sarj etmek istediğimde ise olmuyor . Sizce sorun bataryada mı yoksa başka bir sıkıntı mı var. yardımn ederseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam;
      Aynı sorun benim cihazımdada oldu. Sorun bataryadan kaynaklanıyor. Bataryanın tam bitmesi durumunda bu sonuç gerçekleşebilir. Çözüm için ise bir telefoncuya bataryayı verin şoklasın daha sonra manual olarak şarj cihazları mevcut onlardan alırsın sadece bataryayı şarj edersiniz bir süre sonra sorun düzelecektir.
      Saygılar...

      Sil
  17. iyi günler. facebook uygulamasını sorunsuz kullanıyorum. fakat iş kamera çekiminden faceye foto yüklemeye gelince telefon faceyi kapatıyor ve tekrar açıyor. sonuç olarak foto yükleyemiyorum. yardımcı olursanız sewinirim. (güncellemeleri yaptım.)

    YanıtlaSil
  18. İnstagram kullanırken telefon donup kalıyo, makinamdan çok memnunum ama. pili çıkardan sorun çözülmüyor

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar kendi turkcell kartımla internete giremiyorum apn kısmında ayarlar gözükmüyor ve yeni apn kaydedilmiyor ama başka bir turkcell kartı taktığımda hiç bir sorun yok apn ekliyebiliyorum. Turkcelle gittim ordaki teknoloji uzmanı inceledi benim kartı kendi samsung telefonuna taktı internete girebildi telefonda bir sorun olduğunu söyledi

    YanıtlaSil
  20. Kablosuz bağlantı açılmıyor hata diyor mobil erişim noktası Buloutud çalışmıyor

    YanıtlaSil
  21. Selamlar Ben de Motorola Atrix kullanıyorum. Benim sorunum Sd karttaki Müziklerimi kişiye atayamıyorum. Bu sorunumu nasıl halledebilirim. Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. youtube güncellendikten sonra videoları açmıyor.(daha sonra deneyin diyor.)Lütfen yardım..

    YanıtlaSil
  23. merhabalar benim motorola atrix telim bazı tuşları basmıyor se gibi neden olur acaba?

    YanıtlaSil
  24. benım motorola atrix tuslarım basmıyor neden olabilir ve nasıl düzeltirim

    YanıtlaSil
  25. merhaba. atrix mb860 kullanıyorum. konuşma esnasında aniden ses kesiliyor kulaklıkta da aynı sorun. açma tuşuna basınca ses gelmeye devam ediyor. çözüm nedir? yardım lütfen.

    YanıtlaSil
  26. merhaba bende atrix kullanıyorum wirelessa baglandıgımda mesaj alıp gonderemiyorum ve rehberden kişilere bakamıyorum ne yapmam gerekiyo bunu düzeltmek için lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  27. merhaba atrix mb860 kullanıyorum. Benim sorunum: telefonun ekranı nemlendiği dokunmatik çalışmıyor. Bunun süresi veya mekanı yok. Bazen dokunmatik çalışmadığı için telefonu hiç kullanamıyorum. Özellikle kış aylarında bu sorun tavan yapıyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar.

    YanıtlaSil
  28. Arama yaptığımda ekranda "CALL_STATE_OFFHOOK" yazıyor. bununla ilgili olarak ne yapmam gerekiyor.
    yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  29. ahmet bayraktar

    bu telefonun kapanma problemine çözüm bulunamadı mı arkadaşlar tuş kilidine geçiyor daha açılmıyor

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar. Adım Berkcan. Motorola ATRİX 2 MB865 kullanıyorum. Telefonumu dün yere düşürdüm ve alıp kullanmaya devam ettim. 5 dk sonra telefon dondu ve yanıt vermez oldu. Mecburen bataryayı çıkarıp taktım. Açtığımda ise hafıza kartı olmadığı veya desteklenmeye dosya biçimi olduğu uyarısını aldım. Başka kart taktım denedim yine aynı uyarıyı verdi. Telefona hard reset atmama rağmen durum böyle. Bir fikri olan var mı ?

    YanıtlaSil
  31. merhaba arkadaşlar. motorolo atrix kullanıyorum. telefonun dokunmatiğinde sorun oluştu 0,5 mm çapında yukarıdan aşağıya kadar bir çizgi şeklindeki bölgeyi algılamıyor. klavyede o kısma gelen tuşlar basmıyor. hard reset attım düzelmedi. yardımcı olursanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de oldu o servise götürüp camını değistittirmeniz gerekiyor

      Sil
  32. telefonum cebimde veya elimdeyken kendi kendine kapanıyor.bir çözüm bulmak istiyorum yardım ederseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  33. merhaba bende motorola atrix kullanıyorum telefonum kendi kendine kapanıyordu sıfırladım yine aynısı oluyordu şimdi ise hiç açılmıyor sadece şarja takdığımda yeşil ışık yanıyor o kadar bide bazen kapalı olduğu halde flaşı yanıp sönüyor yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Merhaba motorola atrix aldm yeni wifi ve buluetooth acilmiyor hata veriyor sebebi ney olabilir.

    YanıtlaSil