Türkiye Motorola Artix Blog Sayfamız Yayında

Tarih: 03:58 Kategori: , , Yorum: Yorum Yap
Türkiye Motorola Artix Blog Sayfamız Yayında
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. merhaba.lütfen bana yardım edin.motorola atrix kullanıyorum ve çok memnunum. 6 ay aradon sonra telefon durduk yere kapanıyor.power tuşuna basıp açıyorum işlem yaparken sorun yok ama tuş kilidi kapattıkdan sonra tel kapanıyor.telefonu böyle 2 hafta falan kullandım.yazılımsal sorundur diye ilkkez yeni bir rom CM7.2-RC1 romumunu yükledim.aynı sorun yine devam etti.telefonu garantiye göndermem gerek o nedenele orjinal romunu yuklemek istedim ama olmuyor
    power ve ses kapa tuşları ile o siyah ekrana geliyorum android recovery bölümüne gelip ses açma tuşu ile seçiyorum ekranda entering android recovery mode yazıp oyle kalıyor.dakıkalarca bekledığım saatlerce bekledığım oldu yok.pili çıkarıyorum tekrar takıp deiyorum yıne aynı.diğer bölümleri seçeyim dedim fastboot,nvflash,bp hw bypass rsd falan onlarda da aynı sorun.tel oyle kalıyor.ama telefon normal çalışıyor sorun yok.
    bana yardımcı olun lütfen yardımlarını beklıyorum

    YanıtlaSil